Jak znaleźć profesjonalistów od administracji, biznesu i księgowości jeżeli chcesz prowadzić firmę w Aachen? Jak porozumieć się z urzędnikami niemieckimi, jak przenieść lub jak założyć firmę, jak regulować podatki i zarządzać finansami firmy nie znając niemieckiego i tutejszych przepisów. Jak przeprowadzić proces uznania dyplomów, świadectw czy certyfikatów by móc legalnie zarejestrować firmę w Niemczech lub rozpocząć legalną pracę. Rozwiązanie jest bliżej niż myślisz – w polskim biurze w Aachen.
Znajomość przepisów prawa gospodarczego, podatkowego czy umiejętność sprawnego poruszania się w obszarze rozliczania księgowego podatków wymaga zaawansowanej wiedzy i wysokich kompetencji z zakresu podatków. Możesz spróbować swoich sił – samodzielnie próbować nostryfikować dyplom, założyć firmę, zarejestrować się jako podatnik w Niemczech, a następnie samodzielnie prowadzić księgowość i podatki ale z całym szacunkiem – może to zająć Ci zbyt wiele czasu, który możesz poświęcić na prowadzenie działalności, z której chcesz czerpać przychody w Niemczech. Kwestie organizacyjne, finansowe i podatkowe pozostaw specjalistom z polskiego biura w Aachen.
Jeżeli nie wiesz, jak przenieść firmę do Niemiec albo uzyskać nostryfikację czy uznanie dokumentów potwierdzających kompetencje, czy doświadczenie zawodowe warto to zlecić polskiej firmie w Aachen. Zgodnie z przepisami rozpoczęcie pracy czy działalności w Niemczech wymaga uznania świadectw, koncesji czy dyplomów. Wymóg taki dotyczy prawie wszystkich branż, w których pracują lub prowadzą firmy Polacy w Niemczech. Uznawaniem świadectw oraz dyplomów w Niemczech zajmują się do tego powołane są urzędy w poszczególnych niemieckich landach. Co ciekawe, Twoje kwalifikacje uznane w jednym landzie wcale nie muszą być zaakceptowane w innym regionie Niemiec. Powierz to zadanie specjalistom z polskiego biura w Aachen by zyskać na czasie i być pewnym, że zostanie to załatwione profesjonalnie bez zbędnych formalności.
dowód osobisty lub dwustronną kopię dowodu osobistego, lub paszportu
pełnomocnictwo do zarejestrowania działalności gospodarczej jeżeli powierzysz to zadanie polskiemu biuru w Aachen,
adres, pod którym firma będzie zarejestrowana - jeżeli nie masz meldunku, warto skontaktować się z polskim biurem w Aachen celem zawarcia umowy użyczenia adresu zameldowania, będzie on niezbędny nie tylko przy rejestracji firmy ale w trakcie późniejszego prowadzenia działalności gospodarczej,
zaświadczenie o niekaralności (Polizeiliches Führungszeugnis)
zaświadczenie o wpisie do izby rzemieślniczej - w budowlance obowiązkowe,
udokumentowane uprawnienia do wykonywania danego zawodu – zależne od branży - w budowlance obowiązkowe – te dokumenty należy uznać w landzie w którym zamierzamy pracować czy prowadzić działalność
Jeżeli masz już uznane dokumenty w Niemczech możesz zabrać się za procedurę rejestracji firmy. Na jaką pomoc w tym zakresie możesz liczyć ze strony polskiego biura w Aachen.
Oferta specjalna w biurze w Aachen
Przeniesienie firmy 0 €
Nowa rejestracja firmy 0 €
Złożenie wniosku w Twoim imieniu do urzędu o Stuernummer 0 €
Rejestracja polskiej firmy w Niemczech
Polecane linki:
Rejestracja polskiej firmy w Niemczech
UWAGA: nie wymagamy osobistego stawienia sie w biurze- wszystko możemy załatwić drogą elektroniczną i pocztową:
Email: poczta@carebiuro.de
WhatsApp +49 160 430 803 6
WhatsApp +49 151 462 323 10
Biuro Burscheid +49 2174 666 3977
Biuro Dusseldorf +49 211 975 31 621
Biuro Leverkusen +49 2171 77 69 612
Biuro Polska +48 22 307 11 23